Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy internetowej www.medlink.pl

  • I. Postanowienia ogólne
    • 1.1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa rodzaje, zakres, warunki oraz zasady świadczenia usług interaktywnych (dalej: Usługi) świadczonych przez Usługodawcę za pomocą Platformy internetowej zlokalizowanej pod adresem www.medlink.pl (dalej: Platforma) oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich Usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    • 1.2. Użytkownik korzystający z Platformy, który chce skorzystać z Usług dostępnych za pośrednictwem Platformy, obowiązany jest zaakceptować Regulamin i zobowiązać się do przestrzegania zasad w nim zawartych. Uruchomienie korzystania z Usługi jest równoznaczne z pełną akceptacją i potwierdzeniem zrozumienia warunków niniejszego Regulaminu oraz z zawarciem umowy o świadczenie tych Usług bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. Każdy użytkownik, od chwili podjęcia czynności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
    • 1.3. Użytkownikami Platformy mogą być wyłącznie podmioty zarejestrowane w Księdze Rejestrowej Podmiotów Leczniczych, sklepów medycznych oraz innych przedsiębiorstw, które współpracują z Organizatorem i są uprawnione do zakupów medycznych u niego, a także mają siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (dalej: Użytkownik). Koszt Usługi świadczonej za pośrednictwem Platformy jest kosztem wkalkulowanym w koszty współpracy handlowej.
    • 1.4. Właścicielem Platformy oraz Usługodawcą w rozumieniu zapisów niniejszego Regulaminu jest hurtownia farmaceutyczna NEUCA S.A. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Forteczna 35-37, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu - VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 000049872, NIP: 8790017162, REGON: 870227804, BDO: 000039852. Platforma umożliwia dostęp do usług oferowanych nie tylko przez Usługodawcę, ale też inne podmioty należące do Grupy NEUCA.
    • 1.5. Świadczenie Usług przez Usługodawcę za pośrednictwem Platformy polega na umożliwieniu zarejestrowanym Użytkownikom dostępu do serwisów:
      • 1.5.1. własnych oferowanych przez Usługodawcę, które w szczególności umożliwiają:
      • 1.5.1.1. przeglądanie szerokiej oferty w tym także promocyjnej, tworzenie własnych szablonów zakupowych, wgląd do aktualnych indywidualnych ofert m.in. przetargowych oraz składanie zamówień i zawarcie umów sprzedaży produktów będących w ofercie hurtowni farmaceutycznej prowadzonej przez Usługodawcę, a także wyszukiwanie dokumentów wyrobów medycznych (usługa oferowana w zakładce „Moje Zamówienia”).
        Dokonując zakupów w promocji Użytkownik akceptuje, iż NEUCA S.A. zobowiązana jest w celach rozliczeniowych do podania informacji o rabatowanej transakcji podmiotowi finansującemu udzieloną kwotę rabatu (w tym danych identyfikujących Użytkownika tj. kod klienta NEUCA, nazwa klienta, kod pocztowy, miejscowość, adres). Jeżeli jednak Użytkownik sprzeciwia się, aby jego dane zostały udostępnione do podmiotu finansującego to powinien dokonać zakupu produktów w cenie podstawowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na stronie https://neuca.pl/kontakt/dane-osobowe,
      • 1.5.1.2. wgląd do informacji o stanie wzajemnych relacji finansowych oraz wprowadzanie i aktualizację numerów rachunków bankowych do realizacji przelewów wychodzących i przychodzących ( jeden rachunek główny oraz rachunki dodatkowe ), z tytułu współpracy handlowej pomiędzy Użytkownikiem, a Usługodawcą ( usługa dostępna w zakładce „Moje Finanse”),
      • 1.5.1.3. składanie reklamacji i zwrotów, a także zgłaszanie innych uwag do Organizatora (usługa dostępna w zakładce „Reklamacje”),
      • 1.5.1.4. sprawdzanie daty, czasu i zawartości dostawy (usługa dostępna w zakładce „Moje dostawy”).
      • 1.5.1.5. zapis na otrzymywanie informacji handlowo-marketingowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy (usługa dostępna w zakładce „Moje Dane”). Zapis odbywa się poprzez podanie przez Użytkownika adresu/adresów e-mail i/lub numeru telefonu, a następnie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych oraz zgody na otrzymywanie informacji w formie wiadomości e-mail i/lub sms. Poprzez wiadomości Użytkownikowi będą przesyłane przez Usługodawcę informacje handlowo-marketingowe zawierające m.in. oferty promocyjne, informacje o dedykowanych kampaniach marketingowych, informacje o nowych narzędziach, produktach i usługach własnych Usługodawcy. Użytkownik będzie mógł dokonać zmiany, dodania lub usunięcia adresu e-mail i/lub numeru telefonu na Platformie w module Moje Dane dostępnym po zalogowaniu. Decyzję o tym na jaki adres e-mail i/lub numer telefonu będą wysyłane wiadomości podejmuje Użytkownik, z tym zastrzeżeniem, że Użytkownik posiadający uprawnienia w roli pracownika może podać podczas zapisu wyłącznie adres e-mail wskazany podczas rejestracji. Usługodawca informuje, że podane przez Użytkownika dane będą widoczne dla Użytkownika posiadającego uprawnienia w roli właściciela. Usługodawca zastrzega również, że w przypadku zakończenia przez Użytkownika współpracy z Usługodawcą na podstawie nawiązanych umów współpracy handlowej, a także w sytuacji powzięcia przez Usługodawcę informacji, że Użytkownik, który posiadał uprawnienia w roli pracownika nie jest już pracownikiem danego przedsiębiorcy, którzy współpracują z Usługodawcą na podstawie nawiązanych umów współpracy handlowej, wyżej wymienione wiadomości nie będą przesyłane.
      • 1.5.2. serwisów oferowanych przez podmioty z Grupy NEUCA, które w szczególności umożliwiają:
      • 1.5.2.1. zapoznanie się z ofertą produktów APTEO producenta SYNOPTIS PHARMA oraz poradami sezonowymi (usługa dostępna w zakładce „APTEO”).
      • 1.5.2.2. zapoznanie się z encyklopedią leków (usługa dostępna w zakładce „Encyklopedia Leków” poprzez przekierowanie na stronę www.apteline.pl).
    • 1.6. Zakres Usług oferowanych na Platformie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w trybie postanowień punktu 11.1. niniejszego Regulaminu
    • 1.7. Serwisy wymienione w punkcie 1.5 podpunkt 1.5.2, do których Użytkownicy uzyskują dostęp za pośrednictwem Platformy, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, posiadają własne, dedykowane regulaminy, umowy lub porozumienia określające rodzaj, zakres, warunki oraz zasady świadczenia tych usług, w tym warunki ich zawierania oraz rozwiązywania oraz tryb reklamacyjny. Niniejszy Regulamin nie ingeruje w treść regulaminów, umów lub porozumień poszczególnych usług, do których Użytkownicy uzyskują dostęp za pośrednictwem Platformy. Świadczenie poszczególnych usług, wymienionych w punkcie 1.5 podpunkt 1.5.2 odbywa się zgodnie z treścią określoną w ich zapisach.
    • 1.8. Umowa obejmująca swoim zakresem świadczenie usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu Platformy zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia przez Użytkownika korzystania z Platformy, przez co rozumie się wysłanie kompletnie wypełnionego formularza rejestracyjnego oraz zweryfikowanie poprawności adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik powinien również zaakceptować niniejszy Regulamin.
    • 1.9. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę z Usługodawcą na korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem Platformy, wysyłając swe oświadczenie w tym przedmiocie na adres e-mail: bok@neuca.pl. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą otrzymania oświadczenia o wypowiedzeniu umowy, z zastrzeżeniem, że dotychczas złożone zamówienia pozostają wiążące.
  • II. Członkostwo i rejestracja na Platformie
    • 2.1. W celu korzystania z Platformy niezbędne jest dokonanie rejestracji i założenie konta Użytkownika (dalej: “Konto”). Konto będzie udostępnione Użytkownikowi po jego aktywacji przez Usługodawcę.
    • 2.2. Rejestrując się na Platformie Użytkownik wypełnia formularz rejestracyjny, podając prawdziwe i aktualne dane. W przypadku rejestracji Użytkownika przez już zarejestrowanego Użytkownika (utworzenie subkonta), obowiązek zapewnienia prawdziwości i aktualności danych spoczywa na Użytkowniku dokonującym rejestracji.
    • 2.3. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym stworzył subkonta.
    • 2.4. Niedopuszczalne jest korzystanie na Platformie z kont innych Użytkowników lub odstępowanie swojego konta osobom trzecim.
    • 2.5. Użytkownik zobowiązuje się zachować swoje hasło w ścisłej tajemnicy oraz ponosi odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje użycia swojego hasła przez osoby trzecie. Transakcje (informacje, zamówienia itd.) dokonane przy pomocy loginu i hasła Użytkownika traktowane są jako dokonane przez Użytkownika.
    • 2.6. Użytkownik zobowiązany jest na bieżąco dokonywać aktualizacji podanych podczas rejestracji danych poprzez formularz dostępny na Platformie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania przez Użytkowników nieprawdziwych danych lub braku ich aktualizacji.
    • 2.7. W przypadku, gdy podane przez Użytkownika podczas rejestracji dane wprowadzają w błąd, są niekompletne lub nieścisłe, Usługodawca upoważniony jest do usunięcia jego konta i anulowania rejestracji. W takim wypadku Użytkownikowi nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wynikające z utraty członkostwa na Platformie.
    • 2.8. Ze względów bezpieczeństwa lub innych istotnych względów organizacyjnych lub technicznych, Usługodawca może żądać od Użytkowników zmiany hasła wykorzystywanego do uzyskania dostępu do Platformy.
  • III. Polityka prywatności i dane osobowe
    • 3.1.Korzystanie przez Użytkownika z określonych Usług dostępnych na Platformie może być związane z koniecznością podania danych osobowych przez Użytkownika. W takim przypadku podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednak konieczne dla skorzystania z określonej Usługi dostępnej na Platformie.
    • 3.2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO).
    • 3.3. Dane osobowe, w zależności od Usługi z której skorzysta Użytkownik, przetwarzane będą na podstawie umowy (w tym akceptacji Regulaminu), zgody wyrażonej przez Użytkownika, uzasadnionego interesu Usługodawcy lub na podstawie przepisów, które zobowiązują Usługodawcę do ich przetwarzania.
    • 3.4. Usługodawca podjął środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, poufności i integralności danych osobowych Użytkowników, przykładając dużą wagę do tego, aby zagwarantować, że dane osobowe nie będą przeglądane, modyfikowane, udostępniane lub w inny sposób przetwarzane przez osoby trzecie, które nie są upoważnione do dostępu do danych.
    • 3.5. Platforma może zawierać linki do stron osób trzecich. Usługodawca nie sprawuje kontroli nad tymi stronami i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za praktyki osób trzecich odnośnie poufności i bezpieczeństwa danych osobowych lub ich treści. Zaleca się zapoznanie z polityką prywatności zamieszczoną na takich stronach przed rozpoczęciem skorzystania z nich lub podawania danych osobowych.
    • 3.6. Administratorem danych osobowych jest NEUCA S.A. z siedzibą w Toruniu, przy ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń. Z administratorem można się skontaktować pisemnie, na adres siedziby, poprzez adres e-mail: bok@neuca.pl lub telefonicznie pod numerem 800 804 805 lub 566 404 405.
      • 3.6.1 U administratora wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować (poprzez e-mail: iod@neuca.pl lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”) we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
      • 3.6.2 Dane będą przetwarzane w celu, przez okres i na podstawie:
        • 3.6.2.1 realizacji Usług oferowanych za pośrednictwem Platformy (realizacja umowy); przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres przedawnienia roszczeń - tj. okres 3 lat od zakończenia współpracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
        • 3.6.2.2 przesyłania informacji marketingowych na adres e-mail lub telefonicznie– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora, za który administrator uznaje marketing bezpośredni - dane będą w tym celu przetwarzane do momentu wniesienia sprzeciwu lub do czasu usunięcia konta lub utraty możliwości otrzymywania wiadomości.
        • 3.6.2.3 rozpatrywania ewentualnych reklamacji, obsługi, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a uzasadnionym interesem administratora będzie rozpatrywanie zgłoszonych reklamacji. Dane będą przetwarzane w tym celu do czasu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa.
      • 3.6.3 Odbiorcami danych osobowych Użytkowników mogą być wyłącznie osoby, które działają z upoważnienia Usługodawcy lub na podstawie umowy powierzenia. Dane są zabezpieczone przed ich udostępnieniem podmiotom nieupoważnionym. Dane osobowe mogą zostać przekazane tylko w niezbędnym zakresie i wyłącznie tym podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby zagwarantować wysoką jakość Usług, w szczególności dostawcom usług IT oraz innym podmiotom z Grupy Neuca. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają dane osobowe na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, działają wyłącznie na polecenie administratora i zapewniają bezpieczeństwo danych. Dane osobowe, bez zgody Użytkownika, nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym na ich użytek własny.
      • 3.6.4 Dane użytkowników mogą być udostępniane podmiotom współpracującym (Pethelp Sp. z o.o.) w celach związanych z prowadzeniem marketingu bezpośredniego. Podstawą udostępnienia będzie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a prawnie uzasadnionym interesem Usługodawcy jest realizacja wskazanego celu.
      • 3.6.5 UUżytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, jeżeli uzasadnia to jego szczególna sytuacja. Sprzeciw można wnieść poprzez kontakt z biurem sprzedaży pod adresem zoz@neuca.pl
      • 3.6.6 Użytkownikowi przysługuje ponadto prawo dostępu do danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), przenoszenia (art. 20 RODO) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
      • 3.6.7 W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych.
      • 3.6.8 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów.
  • IV. Pliki cookies
    • 4.1 Platforma wykorzystuje pliki cookies, (tzw.: „ciasteczka”).
    • 4.2 Czym są pliki cookies
      Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które zapisują się i są przechowywane na urządzeniu, z wykorzystaniem którego strona internetowa jest przeglądana - komputerze, telefonie komórkowym, tablecie (tzw.: „urządzenie końcowe). Pliki te zapisywane są przez przeglądarkę, z wykorzystaniem której strona jest wyświetlana. Przechowywanie plików cookies na urządzeniu nie powoduje jego zmian konfiguracyjnych ani zmian w jego oprogramowaniu.
      Dane zapisywane w plikach cookies zawierają informacje o sposobie korzystania ze strony (w szczególności wyświetlanych podstronach i treściach, datę i czas odwiedzin).
    • 4.3 Rodzaje plików cookies oraz podstawy prawne przetwarzania plików cookies przez właściciela strony internetowej
      • 1. Niezbędne pliki cookies są konieczne dla sprawnego działania strony internetowej, w związku z czym nie mogą zostać dezaktywowane (bez tych plików strona nie jest w stanie funkcjonować). Pliki te umożliwiają poprawne wyświetlenie strony, prezentowania zamieszczonych na niej treści oraz poprawnego korzystania ze strony. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – czyli prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest zapewnienie operacyjności strony internetowej, umożliwienie właścicielowi strony prezentowania treści
      • 2. Analityczne pliki cookies pozwalają analizować ruch na stronie – w szczególności pozwalają mierzyć liczbę wizyt, czas spędzony na stronie, sposób poruszania się po witrynie dzięki czemu możemy tworzyć zbiorcze statystyki (bez identyfikowania Użytkowników) i poprawiać działanie strony. Jeśli zablokujesz ten rodzaj cookies nie będziemy mogli zbierać informacji o korzystaniu z witryny oraz nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności. Podstawą przetwarzania informacji pozyskanych z analitycznych plików cookies jest zgoda osoby korzystającej ze strony.
      • 3. Funkcjonalne - Zadaniem tego rodzaj plików cookies jest umożliwienie użytkownikowi korzystania ze strony internetowej w sposób lepiej dostosowany do jego osobistych preferencji, w oparciu o jego wcześniejsze wizyty i wybrane ustawienia. np. w zakresie wybranego języka, wyglądu strony czy wykorzystywanego rozmiaru czcionki jak również pozwalają zoptymalizować Platformę pod kątem urządzeń i przeglądarek najczęściej używanych przez Użytkowników.
    • 4.4 Zgoda
      Zgoda na używanie plików cookies przez stronę może zostać wycofana w każdym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem działania podjętego na jej podstawie, przed jej wycofaniem. Aby cofnąć zgodę na używanie plików cookies przez stronę należy wejść w ustawienia przeglądarki. Korzystanie z Platformy bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę Użytkownika na zapisywanie plików cookie funkcjonalnych i analitycznych na urządzeniu.
    • 4.5 Jak zmienić ustawienia, odinstalować lub uniemożliwić instalację plików cookie na swoim urządzeniu
      Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookie na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików cookie może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji stron internetowych i dokonania niektórych czynności. Pliki cookie można odinstalować poprzez usunięcie ich jeden po drugim według rodzajów cookies lub wszystkich na raz.
      Poniżej przedstawione zostały instrukcje dokonywania zmian ustawień oraz usuwania plików cookie w popularnych przeglądarkach:
    • 4.6 Czas, przez jaki pliki cookie będą umieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika
      Pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
      Logi zebrane w dziennikach przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał służący do administrowania serwisem i zapewnienia bezpieczeństwa. Zbiorcze podsumowania w postaci statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących Użytkowników odwiedzających stronę.
    • 4.7 Dane osobowe
      Nie wszystkie pliki cookies łączą się z przetwarzaniem danych osobowych użytkownika Serwisu, jednakże w przypadku plików, które niosą ze sobą informacje zawierające dane osobowe, właściciel Serwisu informuje:
      • 1. Administratorem danych osobowych jest właściciel Serwisu
      • 2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez: adres e-mail: iod@neuca.pl lub pisemnie na adres: Inspektor Ochrony Danych” ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń.
      • 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach i na podstawie:
        • a. W przypadku plików cookies niezbędnych na podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – czyli prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest zapewnienie operacyjności strony internetowej, umożliwienie właścicielowi strony prezentowania treści. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do korzystania z serwisu.
        • b. W przypadku plików cookies funkcjonalnych oraz analitycznych podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO, czyli zgoda użytkownika. Zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem. Zgoda nie wpływa na możliwość korzystania z serwisu jednak jej niewyrażenie może mieć negatywny wpływ na odbiór i prezentację treści Serwisu – w szczególności może uniemożliwić zapoznanie się z treściami multimedialnymi.
      • 4. Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy usług IT – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
      • 5. Dane przetwarzane na podstawie zgody użytkownika mogą być wykorzystywane do profilowania preferencji użytkownika.
      • 6. Dane będą przechowywane przez administratora do mementu wycofania zgody lub do momentu wyczerpania się celu przetwarzania.
      • 7. Użytkownikowi, zgodnie z przepisami art. 15 - 20 RODO, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania: ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia do innego administratora.
      • 8. W przypadkach, gdy administrator przetwarza dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu użytkownik, zgodnie z art. 21 RODO może wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania swoich danych osobowych przez administratora.
      • 9. Użytkownikowi Serwisu przysługuje także prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • V. Zawieranie umów z wykorzystaniem Platformy
    • 5.1. Jeżeli Serwisy, wymienione w punkcie 1.5 podpunkt 1.5.1 niniejszego Regulaminu, umożliwiają Użytkownikowi zawarcie umowy drogą elektroniczną, to umowa taka zawierana jest zgodnie z regulaminem wewnętrznym regulującym dany Serwis i usługi, jakie za jego pośrednictwem mogą być świadczone.
    • 5.2. Za treść regulaminów dotyczących poszczególnych Serwisów wymienionych w punkcie 1.5 podpunkt 1.5.2 niniejszego Regulaminu i usług, jakie mogą być za ich pośrednictwem świadczone, do których Użytkownik nabywa dostęp po zalogowaniu się na Platformie, w szczególności za spełnienie obowiązków i wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym świadczonej usługi, ponosi odpowiedzialność wyłącznie właściciel danego Serwisu.
    • 5.3. Z faktu, że Platforma umożliwia Użytkownikowi po zalogowaniu się do niej, skorzystanie z serwisów internetowych należących do innych podmiotów, które łączone są z Platformą poprzez odesłanie internetowe (zakładka, link), nie wynika, że Usługodawca zezwala lub ponosi odpowiedzialność za działalności tych Serwisów lub ich zawartość.
  • VI. Zasady korzystania z Platformy oraz eliminacja nadużyć
    • 6.1. Platforma powinna być używana przez Użytkowników wyłącznie w celu korzystania z Usług. Oznacza to, że Użytkownicy nie mogą:
      • 6.1.1 korzystać z Platformy dla jakichkolwiek innych celów, niż określone w niniejszym Regulaminie,
      • 6.1.2 wprowadzać do Platformy jakichkolwiek materiałów reklamowych lub korzystać z Platformy dla celów prowadzenia działalności gospodarczej, reklamy lub handlu, w zakresie wykraczającym poza cel i zakres przewidziany w niniejszym Regulaminie,
      • 6.1.3 korzystać z dostępu do Platformy lub gromadzonych za jej pośrednictwem informacji dla celów wysyłki niezamówionej informacji handlowej (spamu).
    • 6.2. Niedozwolone jest korzystanie z usług Platformy w celu naruszającym obowiązujące prawo i dobre obyczaje.
    • 6.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub odmowy dostępu Użytkownikowi do Platformy, lub jej części, jeżeli zachowanie Użytkownika stanowi naruszenie Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów. Użytkownik, którego dotyczy zawieszenie lub odmowa, nie może dokonać powtórnej rejestracji lub korzystać z Platformy bez uprzedniej zgody Usługodawcy. Użytkownikowi nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze od Usługodawcy.
    • 6.4 Usługodawca informuje, że wszelkie dostrzeżone przez Użytkownika przypadki ewentualnych nadużyć mogą być zgłaszane za pomocą wskazanego adresu e-mail: bok@neuca.pl
  • VII. Odpowiedzialność na Platformie
    • 7.1. Usługodawca odpowiada za prawidłowe działanie wszystkich funkcjonalności Platformy, w szczególności opisanych w punkcie 1.5.
    • 7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie w rezultacie korzystania z Platformy, jeśli powstały one w wyniku: działania siły wyższej, przerwy w dostawie prądu, sporu pracowniczego, przepisów prawa, zaniedbania lub braku działania ze strony władz, awarii usług telekomunikacyjnych lub jakichkolwiek opóźnień bądź awarii spowodowanych przez osoby trzecie. W takich przypadkach Usługodawca zastrzega sobie prawo do anulowania lub zawieszenia swoich usług bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
    • 7.3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za awarie sprzętu lub oprogramowania Użytkownika, które mogą uniemożliwić mu korzystanie z Platformy.
  • VIII. Własność intelektualna
    • 8.1. Wszelkie prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do znaków towarowych, materiałów reklamowych, utworów umieszczonych na Platformie lub w niej wykorzystywanych posiada – na podstawie właściwego tytułu prawnego - Usługodawca. Nikt nie może kopiować, rozpowszechniać, prezentować publicznie lub sporządzać kopii materiałów oraz utworów umieszczonych na Platformie lub jakichkolwiek innych materiałów uzyskanych z Platformy, bez uzyskania uprzedniej zgody Usługodawcy.
    • 8.2. Zabronione jest korzystanie z praw własności intelektualnej przysługujących Usługodawcy do celów innych niż ściśle związane z korzystaniem z Platformy w sposób określony niniejszym Regulaminem.
    • 8.3 Usługodawca informuje, że przyjęty na Platformie wybór i układ prezentowanych w nim treści stanowi samoistny przedmiot ochrony prawno-autorskiej.
  • IX. Postępowanie reklamacyjne
    • 9.1. Użytkownicy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług świadczonych za pośrednictwem Platformy. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usług na Platformie należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej: bok@neuca.pl lub pod numerem: 800 804 805, lub: 56 640 04 05.
    • 9.2. Reklamacje rozpatrywane będą przez Usługodawcę niezwłocznie po ich otrzymaniu, w kolejności daty wpływu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: nazwę podmiotu (imię, nazwisko osoby zgłaszającej - przedstawiciela przedsiębiorcy), login i numer kontaktowy składającego reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
    • 9.3. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
    • 9.4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik składający reklamację poinformowany zostanie w sposób, w jaki została zgłoszona reklamacja, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres a-mail podany w zgłoszeniu lub telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu.
  • X. Promocja i reklama
    • 10.1 Usługodawca zastrzega sobie prawo do zamieszczania reklamy i informacji handlowej na Platformie.
  • XI. Postanowienia końcowe
    • 11.1 Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. O zmianach Usługodawca poinformuje Użytkowników za pośrednictwem Platformy. Ponadto zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone na Platformie w postaci zamieszczenia zmienionej (ujednoliconej) wersji Regulaminu.
    • 11.2 Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie www.medlink.pl. Użytkownicy Platformy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Platformy oraz sporządzić jego wydruk.
    • 11.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz RODO.
    • 11.4 Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszym Regulaminem będą rozstrzygane przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby usługodawcy. Prawem właściwym jest prawo polskie.